Home » Shaklee » Cukup Seorang Anak Sahaja

Cukup Seorang Anak Sahaja

August 13, 2014 12:19 am by: Category: Shaklee Leave a comment A+ / A-

Tit…tit…tit… bunyi mesej whatapps masuk  “Na dah masuk wad pagi tadi, sampai masa dah kot”

Lepas 2-3 jam…

Tit…tit…tit… bunyi mesej whatapps masuk lagi “Na dah selamat melahirkan bayi perempuan”

On the way balik kerja, terus call Na  untuk tanya khabar. Alhamdulillah, mak dan anak sihat.

Terngiang-ngiang kata-kata Na dulu lepas bersalinkan anak pertama “cukup seorang anak sahaja”

bayi comel

Muka ala-ala korea gitu

Begitu juga dengan Kak Lah, sepupu saya. Katanya “kalau ikutkan sakit nak bersalin dan sembelit selepas bersalin, memang cukup seorang anak sahaja”

Sekarang ni, Kak Lah dah ada 3 orang hero. Sekarang tengah tunggu masa nak bersalin anak ke-4. Boleh lah cuba berpantang dengan Set Bersalin Shaklee.

set bersalin shaklee

Kalau tak dapat mencuba semua, boleh cuba yang asas. Paling tidak pun, Ostematrix ke, Zinc ke… B complex ke…

Sekurang-kurang nya boleh cepat sembuhkan luka dan jahitan.

Sekurang-kurang nya boleh mengatasi masalah sembelit.

Dah la luka, dijahit lagi, tambah perit bila sembelit. Ngeri tu…Sanggup tak membuang. Kalau tak membuang, sakit perut pulak. Macam mana tu?

Tiada salah nya mencuba, mana lah tahu serasi dengan badan.

Tak de lah susah-susah nak kena pergi cari ikan haruan kat pasar. Boleh gantikan dengan Zinc. Sebabnya, ikan haruan kaya dengan Zinc. Kalau nak makan ikan haruan pun xde masalah.

Saya pernah kira semua harga untuk satu set. Dianggarkan hanya perlukan RM50 sahaja sebulan untuk dapatkan kesihatan yang optimum. Tak rugi mencuba set bersalin Shaklee. Kalau tak habis makan pun dalam tempoh berpantang, boleh gunakan untuk membooster kan susu ibu.

Ibu sihat, susu banyak, anak kenyang, anak sihat.

Dengan RM50, sangat berbaloi sebenarnya.

Apa-apa pun pilihan ditangan anda. Buatlah pilihan yang bijak

Selamat mencuba!!!

 

 

Cukup Seorang Anak Sahaja Reviewed by on . Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk  "Na dah masuk wad pagi tadi, sampai masa dah kot" Lepas 2-3 jam... Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk  "Na dah masuk wad pagi tadi, sampai masa dah kot" Lepas 2-3 jam... Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk Rating: 0

Related Posts

Leave a Comment

CommentLuv badge
scroll to top