About Izanaa

Berpantang dengan ibu atau ibu mertua?

Berpantang dengan ibu atau ibu mertua?

Berpantang dengan ibu atau ibu mertua? Persoalan yang sering ditanya oleh kawan-kawan Al-kisahnya…. “Abang....Ibu call tadi. Ibu cakap dia nak jaga sayang masa berpantang nanti” “Eh! Mak abang kata di ...

Read More »
GLA Shaklee Bukan Untuk Wanita Sahaja

GLA Shaklee Bukan Untuk Wanita Sahaja

Assalamualaikum dan salam sejahtera, "GLA Shaklee bukan untuk wanita sahaja" Topik kali ini berkenaan GLA Shaklee. Sering kali GLA dikaitkan dengan perempuan sahaja. GLA pun boleh  diambil oleh lelaki ...

Read More »
Kombinasi hebat dengan 3 cara untuk kurus

Kombinasi hebat dengan 3 cara untuk kurus

Kombinasi hebat dengan 3 cara untuk kurus menyebabkan anda dikomen dengan kata-kata ini... Eh! Akak! Kenapa nampak makin kecik? Eh! Kurusnya awak sekarang? Apa rahsia? Eh! Nampak macam muda la sekaran ...

Read More »
Petua Ayu Raudhah Cantik

Petua Ayu Raudhah Cantik

Sekarang ni,  aims untuk mencantikan diri terutamanya kulit muka. Saya nak kongsikan petua Ayu Raudhah cantik. Semua orang suka yang cantik-cantik kan. Definisi 'cantik' itu subjective. Pada saya, 'ca ...

Read More »
Cukup Seorang Anak Sahaja

Cukup Seorang Anak Sahaja

Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk  "Na dah masuk wad pagi tadi, sampai masa dah kot" Lepas 2-3 jam... Tit...tit...tit... bunyi mesej whatapps masuk lagi "Na dah selamat melahirkan bayi per ...

Read More »
Suami Isteri Punya Cerita

Suami Isteri Punya Cerita

Apa yang saya nak kongsikan hari ini memang penting untuk pasangan suami isteri terutamanya bagi pasangan yang dah setahun mencuba untuk mendapatkan zuriat. Bagi anda yang masih bujang, lelaki atau pe ...

Read More »
5 Tips Kekal Kurus

5 Tips Kekal Kurus

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin (valid lagi kan ucapan ni... hehe) Masih terasa aura sambutan hari raya tadi bersama Master Lyna dan Master Zainul. Macam-macam menu ada. Leb ...

Read More »
9 Pasangan Bahagia

9 Pasangan Bahagia

Assamualaikum, Entry untuk kali ini berkenaan 9 pasangan bahagia. Tiada perkataan yang dapat digunakan untuk menggambarkan kebahagian. Biarlah gambar berbicara... 1. Set pengantin baru 2.Set kesuburan ...

Read More »
Aku Bukan Doktor

Aku Bukan Doktor

"Doktor, macam mana dengan ayah saya? Dah boleh makan ke?" tanya si anak dengan penuh kebimbangan "Sememangnya aku ni kerja di hospital. Tapi itu bukan bermakna aku ni doktor.  hehe.... aku bukan dokt ...

Read More »
7 menu hari raya

7 menu hari raya

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Hari ini saya nak kongsikan 7 menu hari raya. Sebenarnya banyak lagi menu hari raya. Ini adalah di antara menu yang saya kerap jumpa bila berha ...

Read More »
scroll to top